مائدهمائده، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

یه دخترمهربون مائده

نی نی کوچولو

1390/7/14 9:38
نویسنده : مائده
2,546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من عاشق بچه هام.الانم چندتاعکس ازشون گذاشتم.niniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

 


-------
نمی دونی، نمی دونی وقتی چشمات پر خوابه،
به چه رنگه، به چه حاله
مثل یک جام شرابه
نمی دونی ، نمی دونی چه عمیقه ، چه سخنگو مثل اشعار مسیحایی حافظ ،
یه کتابه یه کتابه
مثل یک جام شرابه
نمی دونی ، نمی دونی که چه رنگه ، چه قشنگه ، رنگ آفتاب بهاره ،
مثل یک جام بلوره شایدم چشمه ی نوره
مثل یک جام شرابه
نمی دونی که دل من توی اون چشمای شوخت،
روی اون برکه ی آروم یه حبابه یه حبابه
مثل یک جام شرابه

نمی دونی و به جز من دگری هم نمی دونه ، 
که یه دنیا توی اون چشم سیاهه 

هرکی گفته ، هرکی می گه ، 
همه حرفه تو رو می خواد بفریبه 

(جز دل من که پر از عشق و جنونه)2 حرف اون چشم سیاهو
دل دیگه نمی دونه چشم دیگه نمی خونه
جز دل من که پر از عشق و جنونه حرف اون چشم سیاهو
دل دیگه نمی دونه چشم دیگه نمی خونه
 

نمی دونی، نمی دونی وقتی چشمات پر خوابه،
به چه رنگه، به چه حاله
مثل یک جام شرابه
 

 

 


نی نی کوچولو گل پسره 
الان درست یک سال داره 
خوشگله و با نمکه 
رو لپش یک خال داره
موهاش صاف و طلایی
چشماش درشت و روشنه 
دل می بره با اون لباش
وقتی که لبخند می زنه 
همیشه توی دهنش
یک شیشه یا پستونکنه 
نینی کوچو لو فقط کمی 
بزرگ تر از عروسکه 
بابایی اسم باباشه 
مامانشم مامان زری 
یکی یک دونست چون نداره 
خواهر یا برادری
یکی یک دونست چون نداره 
خواهر یا برادری

 

تو رو خیلی دوست ماشتم  ****  اندازه یه شیشه شیر

 

قلبتو دادی تو به من  ****  بیا با پستونک بگیر

 

یادت میاد اون روزی که  ****  رفته بودیم به ددری

 

تو قول دادی نی نی دونه  ****  برام شوتولات می خری

 

یادت میاد کالسکتو  ****  نشسته بودیم توی اون

 

یادت میاد گفتم به تو  ****  نی نی نرو پیشم بمون

 

یادت میاد بوسیدمت  ****  یه لم دادم تو بگلت

 

منو بوسیدی تو اتاق  ****  قربون بوس عسلت

 

رفتی به جای دیگه ای  ****  ای نی نی بی تربیت

 

قلبمو نشگون گلفتی  ****  دلم رو کردی اذیت

 

گفتی به من بلای تو  ****  یه پوشک کثیفمه

 

یادت میاد که وق زدم  ****  من که اینقدر لطیفم

 

رفتی و واسه شیر خشک  ****  من دیگه بال بال نزدم

 

غمگین شدم و واکسن  ****  فلج اطفال نزدم

 

دیگه برای جغجغه  ****  نخندیدم ، ذوق نزدم

 

باباجون هم که فکر میکرد  ****  من نی نی دختر بدم

 

رفتی و قلب نازکم  ****  اوف شد و تو سینه شکست

 

مثل یه شیشه شیر خشک  ****  مثلیه آیینه شکست

 

ای نی نی لوس و ننر دیگه  ****  دیگه تو رو دوست ندارم

 

به جای تو توی دلم  ****  عکس یه شیشه شیر دارم

 

ای نی نی بی ارزش  ****  خیال نکن عزیزی

 

پیش یه دنیا نی نی  ****  مثل یه مورچه ریزی

 

دیگه دل اوف شده ام  ****  هوای عشقی نداره

 

دیگه زبون بسته ام  ****  امس تو رو نمیاره

 

اینا همش یه شوخیه  ****  تا بدونی بچه کیه ؟

 

تا بدونی بچه بودن  ****  یه شعر عاشقونه نیست

 

مثل دل تو دل من  ****  به دنبال بهونه نیست

 

با یه بهونه گفتی تو  ****  برو ازت بشم رها

 

رفتم و خرد شدم رفیق  ****  تو غم شکستم بی صدا

 

توعالمه بچه بودن  ****  دوست دارم جا نداره

 

بین تمومشون کسی  ****  یه قلب تنها نداره

 

تو بازی هاشون خبری  ****  از اشکای جدایی نیست

 

گریه هاشون به خاطر  ****  بی کسی و تنهایی نیست

 

گریه هاشون به خاطر  ****  یه لحظه بی تاب شدن

 

گرسنه بودن یا شاید  ****  لحظه بی خواب شدن

 

اما تو باز بهم میگی  ****  بچمو هستم تا ابد

 

دوستم نداری اما باز ****  دوست دارم سبد سبد

niniweblog.com

خدافظ

niniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)